Kul att du hittade hit!

Denna lilla blogg kommer kanske te sig ganska förvirrande ibland - det är helt ok, för jag kan vara ganska förvirrad. Idéer, tankar, funderingar och "just nu" händelser blandas hejvilt och ploppar upp som popcorn ungefär...

måndag 15 april 2013

Ska bli "moster"...

Min svägerska går i väntans tider... En del saker ska göras tills det är dags, om jag bara visste vad jag ska göra... Ideérna är många men jag är en långsam virkare, ännu långsammare stickare och att sätta mig vid symaskinen finns det inte tid till...

Ideér som snurrar i huvudet:
Någon form av trasdockenalle - gjord i flera olika tekniker, mjuk och gosig att krama och lätt att greppa
En mobil att hänga över skötbord eller säng - ska det vara djur, sjömotiv, eller något annat
En barnvagnsfilt - krokad i garnet "Molly", flera färger men könsneutral

Så många ideer - och bara halvåret att jobba på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar